Без вихідних09:00 — 19:00М. Львів, вул. Щирецька 36, ТРЦ "Південний"
Торгова Лінія " Західна 2а"
Термін гарантійного обслуговування вказаний на сайті, а також зазначений в експлуатаційних документах конкретного товару. Наполегливо рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації до початку користування технікою!
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності гарантійного талона та документа, що підтверджує оплату товару (товарного чеку).
Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажі, упаковку і усі аксесуари, що додаються до виробу.
Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захист.
Умови гарантійних зобов’язань і безкоштовного сервісного обслуговування*:
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється протягом чотирнадцяти календарних днів.
Перед зверненням до нас, будь ласка, переконайтеся в тому, що:
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені. При поверненні товару потрібно мати при собі: паспорт, товарний чек, гарантійний талон.
*Під безкоштовним сервісним обслуговуванням розуміється цілком безкоштовне для споживача усунення недоліків (дефектів) виробу, які виникли з вини виробника, але за умови дотримання умов гарантії. У гарантійному обслуговуванні може буди відмовлено, якщо у ході діагностики (діагностика може проходити кілька днів) буде виявлено, що поломка виникла в результаті здійснення та впливу дій, перелічених у вище наведених даних умов гарантійного обслуговування клієнтів.