Сьогодні я хочу поділитися з вами цікавими спостереженнями та закономірностями, які виникають в процесі живого спілкування з потенційними клієнтами (покупцями) систем відеонагляду та (або) охоронних систем.
Коли клієнт звертається до нас?
кожен другий клієнт являється жертвою пограбування. Сумно константувати цей факт, але ми звертаємось до лікаря вже тоді коли захворієм, а не для того щоб попередити хворобу. Так само і в системах безпеки — ми застерігаєм себе та свою власність тоді, коли непоправиме вже здійснилось.
Звичайно є винятки — найрозумнішою і найдоречнішою є покупка та встановлення систем безпеки (відеонагляду та охоронної системи) в процесі купівлі (побудови) нового житла або ремонту.
Що клієнт очікує від Системи Безпеки?
ще одна закономірність — починаючи вибирати систему відеонагляду чи охоронну систему клієнт бажає мати чітку деталізацію картинки і чути щонайменший звук. Найчастіше дані потреби до системи безпеки просто неоправдані, при цьому чітка деталізація зображення, звук та інші "супер" функції збільшують витрати системи безпеки в рази.
Основна функція системи відеонагляду та охоронної системи — це попередити злочин та зафіксувати подію, якщо така мала місце.
Скільки клієнт готовий витратити на Системи Безпеки?
дана закономірність "найзакономірніша" — потенційний покупець хоче витратити мінімум коштів та отримати найсучаснішу систему відеонагляду, супер безпечну охоронну систему. Але як усі знають і усі розуміють, наш вид діяльності не є виключенням, ціна системи безпеки відповідає її якості. Так аналогова камера більш доступна в ціновій категорії, IP-камера — дорожча та відповідає більш вимогливим потребам покупців.
Також потрібно розуміти, що купівля однієї камери або мінімального охоронного пакету не убезпечить вас та ваше майно цілковито та повністю — це має бути сукупність охоронної системи (геркони, датчики руху, сирени і т.д.) та системи відеонагляду (зовнішні та внутрішні камери) — тільки в даному випадку ви досягнете очікуваного результату.